Věra Čarná

Ing. Věra Čarná vystudovala ekonomii, v převážné části své profesní dráhy se však věnuje médiím. Téměř pět let pracovala v PR České spořitelny, kde se mimo jiné podílela na komunikaci převzetí a začlenění banky do rakouské Erste Bank. Od roku 2005 je součástí týmu Newton Media, kde nejdříve zastávala pozici mediální analytičky, poté vedoucí oddělení mediálních analýz. Její oddělení se soustřeďuje na pokročilé mediální analýzy ze všech oblastí ekonomického a společenského života. Zpracovává jak analýzy zaměřené na mediální obrazy firem, tak analýzy orientované na důležitá společenská témata a sociologické průzkumy u novinářů. Výstupy analytického týmu byly několikrát oceněny mezinárodní profesní organizací AMEC.  

Projekt TL04000176 AI komunikační platforma potlačující infodemii ve vazbě na novinářskou a mediální etiku
je spolufinancován se státní podporou Technologické agentury ČR v rámci Programu ÉTA

Projekt TL04000176 AI komunikační platforma potlačující infodemii ve vazbě na novinářskou a mediální etiku je spolufinancován se státní podporou Technologické agentury ČR v rámci Programu ÉTA

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookies v rámci platformy Google Analytics. Více informací o fungování těchto nástrojů je k dispozici ZDE. Tyto soubory cookies můžete odmítnout v nastavení svého prohlížeče, případně je můžete v prohlížeči i vymazat.